ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ  “Healthy living and equal opportunities through sport”

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι κοινωνικοοικονομικές αλλαγές που συμβαίνουν γύρω μας  οδήγησαν σε  αλλαγές  τόσο στη διατροφική ζωή  των νέων  όσο και στη  συμπεριφορά που παρουσιάζουν οι νέοι στη  σχολική κοινότητα αλλά  και  έξω απ? αυτήν.

Το σχέδιο προέκυψε αφού ελήφθησαν  υπόψη ορισμένες επικίνδυνες συμπεριφορές των νέων , όπως:

  • H έλλειψη σωματικής άσκησης, οι κακές διατροφικές συνήθειες , το κάπνισμα και γενικά οι εξαρτήσεις , τα οποία  μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας.
  • Η λανθασμένη στάση απέναντι σε ανθρώπους διαφορετικής φυλής, διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού ή διαφορετικής κουλτούρας
  • Η αδιαφορία για τα ΑΜΕΑ και η μη  αποδοχή τους

Το σχέδιο θα πραγματοποιηθεί διεθνικά για να επιτρέψει στους μαθητές να αλληλεπιδράσουν , να δουλέψουν μαζί, να ανταλλάξουν καλές πρακτικές, να βρουν λύσεις σε κοινά προβλήματα, να προσδιορίσουν μεθόδους εργασίας που θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά και θα προωθηθούν σε άλλα σχολεία και να βρουν τις καλύτερες δραστηριότητες για να αυξηθεί ο αντίκτυπος του σχεδίου.

ΣΤΟΧΟΣ

Ο κύριος στόχος της σύμπραξης είναι να υιοθετηθούν προγράμματα μάθησης από τα συμμετέχοντα σχολεία τα οποία θα  εστιάζουν :

  • στην υγιεινή διατροφή, στη σωματική άσκηση ,στις εξωσχολικές φυσικές δραστηριότητες.
  • στον υγιεινό τρόπο ζωής των νέων
  • στην καταπολέμηση των εξαρτήσεων
  • στην ενίσχυση της σωματικής και ψυχικής ευεξίας
  • στο σεβασμό των  ίσων δικαιωμάτων και ευκαιριών για μαθητές με ειδικές ανάγκες

ΕΤΑΙΡΟΙ

  • Πορτογαλία
  • Λετονία
  • Πολωνία
  • Ρουμανία
  • Ισπανία
  • Ιταλία
  • Ελλάδα

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ

-Κινητοποίηση του μαθητικού ενδιαφέροντος  και ανάληψη ευθυνών από τους ίδιους τους μαθητές

-Απόκτηση γνώσεων  σχετικών με τις τρεις υποενότητες του σχεδίου  HEALTHYLIVING

-Iκανότητα επικοινωνίας με τους εταίρους και ανταλλαγή εμπειριών καλών  πρακτικών.

-Χρήση ψηφιακών μέσων με αυτοπεποίθηση.

-Αύξηση του ενδιαφέροντος για έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

ΔΙΑΧΥΣΗ

Οι συμμετέχοντες μαθητές θα μεταφέρουν νέες αρμοδιότητες στους συμμαθητές τους, με την επιστροφή τους στα σχολεία τους, έτσι ώστε να  πραγματοποιηθούν τοπικές δράσεις.

Το πρόγραμμα αποβλέπει  στη μακροπρόθεσμη συνεργασία μεταξύ σχολείων και  μετά το πέρας του προγράμματος, έτσι ώστε να μοιράζονται κοινές εμπειρίες  στις νέες συνεργασίες.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

-Αύξηση της ανεκτικότητας και της αλληλεγγύης των νέων.

-Καλύτερη εμπλοκή των μαθητών στις δράσεις με τη χρήση ΤΠΕ.

-Περαιτέρω ανάπτυξη του σχεδίου μέσω της  πλατφόρμας  eΤwinning για την ανταλλαγή καλών πρακτικών

-Αντίκτυπος  όχι μόνο στο σχολείο, αλλά και στην τοπική κοινωνία, όπως και σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα επισιτισμού και στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS + KA2  “Healthy living and equal opportunities through sport”  η ομάδα εργασίας, αφού ενημερώθηκε για το ευρωπαϊκό σχέδιο δράσης,  ξεκίνησε μια εκστρατεία ενημέρωσης για τα σχολικά κυλικεία και στη συνέχεια σκοπεύει να πραγματοποιήσει μια έρευνα για την κατάσταση που επικρατεί σ αυτά.

Ακολουθεί το link της  παρουσίασης που επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός Πατέρα Αναστασία.  %cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%c2%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%c2%b5%ce%ad%cf%81%ce%b1-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%ce%b9%cf%84%ce%b9%cf%83%c2%b5%ce%bf%cf%8d-%e2%88%86%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86

1η ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Erasmus+KA2

“HEALTHY LIVING AND EQUAL OPPORTUNITIES THROUGH SPORTS”

27 ΝΟΕΜΒΡΗ- 1 ΔΕΚΕΜΒΡΗ  2016, Guimaraes- ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Το Εσπερινό Γυμνάσιο -Λύκειο Τρικάλων συμμετείχε στην 1η διακρατική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Guimaraesτης Πορτογαλίας από τις 27/11/2016 έως 1/12/2016 στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+KA2 με τίτλο ” Healthylivingandequalopportunitiesthroughsports”. Στη συνάντηση το σχολείο αντιπροσώπευσαν οι εκπαιδευτικοί Πατέρα Αναστασία και Κωνσταντινίδου Μαρία.

Ο κύριος στόχος της σύμπραξης είναι αφενός μεν να υιοθετηθούν προγράμματα μάθησης από τα συμμετέχοντα σχολεία που να εστιάζουν στη σωματική άσκηση , στις εξωσχολικές φυσικές δραστηριότητες και στον υγιεινό τρόπο ζωής , ώστε μέσω αυτών να περιοριστούν επικίνδυνες συμπεριφορές , να καταπολεμηθούν εξαρτήσεις και να ενισχυθεί η σωματική και ψυχική ευεξία των μαθητών. Αφετέρου η σύμπραξη στοχεύει στην καλλιέργεια της έννοιας της ισότητας , της κοινωνικής ένταξης και ενσωμάτωσης ατόμων με ειδικές ανάγκες καθώς και ατόμων που προέρχονται από μειονεκτούντα περιβάλλοντα.

Το σχέδιο θα πραγματοποιηθεί διεθνικά για να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να αλληλεπιδράσουν, να ανταλλάξουν καλές πρακτικές , να βρουν λύσεις σε κοινά προβλήματα , να προσδιορίσουν μεθόδους εργασίας που θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά και θα προωθηθούν σε άλλα σχολεία για να αυξηθεί ο αντίκτυπος του σχεδίου.

Κατά την επίσκεψή μας στο AgrupamentodeEscolasFranciscodeHollandaείχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε συναδέλφους  από το συντονιστικό  σχολείο της Πορτογαλίας, καθώς και συναδέλφους από τα σχολεία της Ιταλίας, Ρουμανίας, Πολωνίας, Ισπανίας και Λετονίας. Μετά τη γνωριμία και τις παρουσιάσεις των σχολείων , ακολούθησε η ανάλυση των στόχων του προγράμματος και των προτάσεων καθώς και ο καθορισμός των μαθησιακών δραστηριοτήτων και των μεθόδων που θα χρησιμοποιηθούν . Αποφασίστηκαν οι επόμενες συναντήσεις , όπως επίσης και οι υποχρεώσεις της κάθε ομάδας στα πλαίσια της σύμπραξης.

Δε θα μπορούσε φυσικά να λείπει και το πολιτιστικό κομμάτι του προγράμματος μιας και το Guimaraesβρίσκεται στην περιοχή Bragaτου Portoκαι αποτελεί μια ιστορική πόλη παγκόσμιας κληρονομιάς στην οποία πιστεύεται ότι γεννήθηκε η Πορτογαλία. Η πόλη της Braga είναι το θρησκευτικό κέντρο της Πορτογαλίας με περίτεχνες εκκλησίες και όμορφα baroqueκτήρια. Εκεί γνωρίσαμε το εντυπωσιακό BomJesusdoMonteπου τα διακοσμημένα σκαλοπάτια του συμβολίζουν την άνοδο στους ουρανούς.

Μετά την πρώτη πετυχημένη συνάντηση νιώθουμε έτοιμοι για τη συνέχιση του προγράμματος , σίγουροι για την ευόδωση των στόχων του και περήφανοι που το σχολείο μας δίνει τη δυνατότητα – ειδικά στους μαθητές- να βιώσουν τη μοναδική εμπειρία της συνεργασίας με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία.

2η ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

3-7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017, ΙΤΑΛΙΑ

Μετακίνηση μαθητών Εσπερινού Γυμνασίου- Λυκείου Τρικάλων στην Ιταλία στα πλαίσια του προγράμματος “Healthylivingandequalopportunitiesthroughsport

Μια  εξαιρετική Ευρωπαϊκή εμπειρία, πλούσια σε δράσεις γνώσεων και πολιτιστικών επισκέψεων, έζησαν από 03-07/04/2017 τέσσερις μαθητές και δύο συνοδοί καθηγητές, στα πλαίσια υλοποίησης του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 “Healthylivingandequalopportunitiesthroughsport”.

Σκοπός του προγράμματος είναι μέσω δράσεων που εστιάζουν στην άθληση και στον υγιεινό τρόπο ζωής,  να περιοριστούν επικίνδυνες συμπεριφορές, να καταπολεμηθούν εξαρτήσεις και να ενισχυθεί η σωματική και ψυχική ευεξία των μαθητών.

Το σχολείο του Ιταλού εταίρου ήταν στο Nole, μια κωμόπολη κοντά στο Τορίνο. Το πρόγραμμα ξεκίνησε στο γυμναστήριο του σχολείου με δράσεις γνωριμίας των μαθητών μεταξύ τους, παιχνίδια και εκτέλεση ασκήσεων που απαιτούσαν ιδιαίτερες ικανότητες ισορροπίας.

Όμως το κύριο μέρος των δραστηριοτήτων πραγματοποιήθηκε στο χωριό Bardonecchia. Ορεινό χωριό δυτικά του Τορίνο – στα σύνορα με τη Γαλλία- εκεί  όπου έγιναν οι χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες του 2006 ? χειμερινός προορισμός που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τους  πιο γνωστούς στην Ευρώπη.

Διαθέτει:

23 skilifts που μπορούν να μεταφέρουν έως και 30.000 άτομα ανά ώρα

100 χιλιόμετρα διαδρομών (5 μαύρες, 18 κόκκινες, 16 μπλε πίστες)

38 χιλιόμετρα εξοπλισμένα με κανόνια χιονιού

Τη συγκεκριμένη περίοδο επισκέπτονταν την περιοχή μαθητές από Γαλλία και Αγγλία για εκμάθηση σκι.

Συνολικά στο πρόγραμμά μας συμμετείχαν περίπου 30 μαθητές από Πορτογαλία, Ισπανία, Ελλάδα, Ρουμανία, Λετονία, Πολωνία και Ιταλία. Η πλειοψηφία ήταν  μαθητές Γυμνασίου, οι οποίοι φιλοξενούνταν σε οικογένειες μαθητών του Ιταλικού σχολείου. Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη όλοι οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες από τις 09:00 το πρωί έως τις 11:00 το βράδυ. Οι μαθητές χωρίζονταν σε ομάδες και εκτελούσαν δράσεις, οι οποίες μέσα από την ομαδική συνεργασία οδηγούσαν στην απόκτηση όχι μόνο  αθλητικών γνώσεων και δεξιοτήτων αλλά  και οικονομίας, υγείας, υγιεινής διατροφής, τοπικής ιστορίας και γεωγραφίας. Η υλοποίηση των δράσεων γινόταν τόσο σε κλειστό χώρο μέσα στο ξενοδοχείο όσο και σε ανοιχτό χώρο στους δρόμους του χωριού. Η βραδιά τελείωνε με πολιτιστικές δράσεις κάθε συμμετέχουσας χώρας, οι οποίες περιλάμβαναν παρουσιάσεις του σχολείου, της πόλης, της χώρας, τοπικά παιχνίδια και χορούς αντιπροσωπευτικούς. Ευχάριστες στιγμές στις οποίες συμμετείχαν ενεργά μαθητές και καθηγητές.  Η Ελληνική βραδιά άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με τα παιχνίδια και τους Ελληνικούς χορούς, στους οποίους συμμετείχαν όλες οι αντιπροσωπείες.

Το πρόγραμμα ήταν εξαντλητικό, αλλά ταυτόχρονα πολύ ενδιαφέρον. Οι μαθητές “αποζημιώθηκαν” για την κούρασή τους  με την επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή  στο Τορίνο. Πανέμορφη πόλη  παρότι δεν έχει αναδειχθεί τουριστικά. Περπατήσαμε και ξεναγηθήκαμε στο ιστορικό κέντρο της πόλης, στην ΕκκλησίαBasilica di Superga,στις πανέμορφες  πλατείες και στα ιστορικά κτήρια.

Επιστροφή Ελλάδα , γεμάτοι  εμπειρίες και έτοιμοι να συνεχίσουμε τις επόμενες δράσεις του προγράμματος.

Οι συμμετέχοντες μαθητές και καθηγητές

“EΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΕΞΙΑΣ”

Στα πλαίσια δράσεων του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 στις 14 και 15 Νοέμβρη πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας δυο πολύ ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Tη Δευτέρα 14 Νοέμβρη ο Δρ. Β. Γεροδήμος Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΦΑΑ μίλησε στους μαθητές και τους καθηγητές του σχολείου για το ρόλο της άσκησης και της διατροφής στην υγεία. Και ακολούθησε την Τρίτη μια βιωματική εκδήλωση στην οποία μαθητές και καθηγητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να εκτελέσουν ασκήσεις χαλάρωσης και ενδυνάμωσης .
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γεροδήμο και την ομάδα του που βοήθησαν στην πραγματοποίηση των δράσεων . “Μείνετε συντονισμένοι” , γιατί έπεται και συνέχεια!

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΔΡΑΣΕΙΣ

implementation-1

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CROCUS

Ενημερωθείτε- πατώντας στο link που ακολουθεί-  για το πρόγραμμα ” Crocus” που υλοποιείται στο σχολείο μας :

%cf%84%ce%bf-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1-crocus

“T – shirt painting”

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ “Healthy living and equal opportunities through sport” και με αφορμή ανάλογες δράσεις που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της θεματικής εβδομάδας  μαθητές και καθηγητές είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό T-shirtpainting με θέμα τον υγιεινό τρόπο ζωής και την αξία της άσκησης .

“ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ”

Στα πλαίσια των δράσεων του προγράμματος ο χημικός του σχολείου κ. Κρανιάς εξηγεί και παρουσιάζει τη διαδικασία παραγωγής γιουρτιού.

Public Event «Ε? ζ?ν»

Τελειώνοντας  η φετινή σχολική χρονιά το Εσπερινό Γυμνάσιο & Λυκειακές Τάξεις Τρικάλων πραγματοποίησε την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017 στην πλατεία Ρήγα Φεραίου ανοιχτή εκδήλωση στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος  Εrasmus+ “Healthy living and equal opportunities through sport”.

Η εκδήλωση με τίτλο  «Ε? ζ?ν»είχε σκοπό αφενός να περάσει  στο κοινό μηνύματα για την άσκηση, την υγιεινή διατροφή και την απαλλαγή από εξαρτήσεις και αφετέρου να κάνει γνωστό στο τρικαλινό κοινό το εσπερινό σχολείο, τις απόψεις  και τους στόχους του.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης , οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τα αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα που παρουσίασαν οι συμμετέχοντες σύλλογοι και επιχειρήσεις, ενημερώθηκαν για  εναλλακτικές δυνατότητες άσκησης, είχαν την ευκαιρία να συμβουλευτούν την διατροφολόγο,  να ενημερωθούν για φορείς που δρουν κατά  των εξαρτήσεων, να γευτούν τους φυσικούς χυμούς που προσέφερε το σχολείο.

Θεωρώντας πως το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός που οφείλει να βρίσκεται σε αλληλεπίδραση με την κοινωνία , πιστεύουμε πως η εκδήλωση κατάφερε να περάσει το μήνυμα πως το «Ε? ζ?ν»συνιστά μια αναλλοίωτη αξία την οποία μπορούμε να υιοθετήσουμε  στην καθημερινότητά μας .

“The mandalas of equal rights” – 1st part of the competition

Εν όψει του διαγωνισμού mandalas που θα γίνει την Άνοιξη ?κατά τη συνάντηση των εταίρων ?στην Ισπανία , οι μαθητές?,? αφού ενημερώθηκαν για το τι είναι τα mandala και με ποιο?ν? τρόπο σχεδιάζονται, άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη και αυτοσχεδ?ί?ασαν.

Όλοι  απόλαυσαν τη διαδικασία και αναμ?έ?νουν  την επανάληψ?ή? της  μαζί  με τους μαθητές του ΚΔΑΠ Ήφαιστος,? με τους οποίους? θα έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν , να αλληλεπιδράσουν και να ?δημιουργήσουν νέα mandala.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ψηφοφορία για τα τρία καλύτερα mandalaπου θα μας εκπροσωπήσουν στην Ισπανία στο διαγωνισμό μεταξύ όλων των εταίρων.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  – LEARNING ACTIVITY – SPAIN

Συμμετοχή του Εσπερινού Γυμνασίου ? Λυκειακών τάξεων Τρικάλων σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus +

Ακόμη μία εμπειρία για τους μαθητές τους Εσπερινού Γυμνασίου & Λυκειακών τάξεων Τρικάλων που αυτή τη φορά ταξίδεψαν στην Ισπανία στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus + KA2 ?HealthylivingandEqualOpportunitiesthroughSport? από 21 έως  27 Απριλίου. Δύο εκπαιδευτικοί και τέσσερις  μαθητές του σχολείου μας φιλοξενήθηκαν από το Γυμνάσιο της Batea, μιας μικρής πόλης στην Νοτιοανατολική Ισπανία.

Οι μαθητές μας μαζί με τους εταίρους μας από την Ισπανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Πολωνία, Ιταλία και Λετονία εργάστηκαν, αντήλλαξαν καλές πρακτικές, έψαξαν για λύσεις σε κοινά προβλήματα έχοντας ως σκοπό την πραγματοποίηση των στόχων του προγράμματος που αφορούν στην άσκηση και στην υγιεινή ζωή, στην καταπολέμηση των εξαρτήσεων απ όπου κι αν αυτές  προέρχονται, ιδίως όμως σύμφωνα με το θέμα της φετινής χρονιάς στο σεβασμό των ίσων δικαιωμάτων και ευκαιριών για τους συνανθρώπους μας με ειδικές ανάγκες.

Το κύριο μέρος των δραστηριοτήτων και της διαμονής μας έγιναν στη φύση, σε ένα ορεινό camp, όπου γνωρίσαμε τις φυσικές ομορφιές του τόπου, ακολουθώντας το προγραμματισμένο πλάνο. Εντύπωση μας έκανε ο τρόπος που η τοπική κοινωνία και αρχές εκμεταλλευτήκαν μια εγκαταλελειμμένη σιδηροδρομική γραμμή, μέσα σε ένα πανέμορφο ορεινό τοπίο, δημιουργώντας ένα πεζοπορικό και ποδηλατικό δίκτυο το οποίο επισκέπτονται κάθε χρόνο χιλιάδες ανθρώπων απ όλο τον κόσμο. Ήταν μια ιδιαίτερη εμπειρία που δεν την είχαμε ξαναβιώσει. Στα πολιτιστικά δρώμενα της δράσης συμπεριλαμβανόταν η επίσκεψη στη Βαρκελώνη, επισκέψεις στα παραδοσιακά οινοποιεία και ελαιοτριβεία της περιοχής όπου γευτήκαμε τα τοπικά προϊόντα τους μαθαίνοντας ταυτόχρονα και τους τρόπους παραγωγής τους, το διαπολιτισμικό δείπνο (interculturaldinner) που γευτήκαμε εδέσματα από κάθε συμμετέχουσα χώρα.

Μια καινούργια ιδιαίτερη εμπειρία που μας έδωσε την ώθηση αλλαγής του αστικού τρόπου ζωής μας, πολύ περισσότερο όμως μας προβλημάτισε για αλλαγή του τρόπου σκέψης, στάσεων και προτεραιοτήτων στη ζωή μας?..

Από την συντονιστική ομάδα του προγράμματος.

3ο ΕΤΟΣ 2018-19

TOPIC: “Sport against racism and xenophobia as a mean to foster social intergration “

TPM ROMANIA ,8-10 OCTOBER 2018

Evaluation for the second year

Preparation for the activities of the third year

Διάχυση του προγράμματος Erasmus+  ” Healthy living and equal opportunities through sport” στο

International Congress on Management of Educational Units

Thessaloniki, 7-9 December 2018

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου , Λόης Αναστάσιος και Καλογιάννη Αλίκη συμμετείχαν στο Συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε 7-9 Δεκέμβρη 2018   από το Αλεξάνδρειο ΤΕΙ στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζοντας  το abstract με τίτλο: «Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ ? Healthy living and equal opportunities through sport?  ως εργαλείο εξωστρέφειας του Εσπερινού Σχολείου Τρικάλων στην τοπική κοινωνία»

3rd Learning Activity 31 March -6 April 2019 , Quimaraes -Portugal

This one-week LTT3 activity took place in Guimar?es (Portugal) from
31st of March to 6th April 2019.

? Specific aims :
? Participants will meet in order to discuss the activities implemented, share results, deepen the specific topic with special activities using non formal and informal learning method, meet expert and relevant local stakeholders, assess the efficiency of the project on the school system from their point of view and refine the foreseen dissemination methods.
? Students will deepen the topic with special activities using informal and non formal methods reinforcing their intercultural learning, develop new competencies, enhance what they learned in the previous months and when back home transfer new competencies to their schoolmates thanks to the new skills developed also through comparing the methodologies used in other schools to achieve the project objectives.
? Selected students will compare the activities carried out in their schools, define following steps, deepen the topic with non formal and informal education methods in order to transfer to their schoolmates new skills and good practice for the second part of the topic. They will discuss about LTT3 in Guimar?es, PORTUGAL
HEALTHY LIVING AND EQUAL OPPORTUNITIES THROUGH SPORT
results of the project’s topic, discuss and design the dissemination process about the topic.
? Students involved will have a fundamental roles in the project and after leaving the schools they will develop and improve many skills such as their ability to solve problems, communication, leadership and language skills through visiting new countries.
? A daily evaluation session is foreseen during the 6 days to assess the understanding of objectives, relationship with others, satisfaction about working methods, skills improvement.